Βασικοί άξονες του προγράμματος μας.



Θέματα που επεξεργαζόμαστε είναι:
Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο.
Τη νέα φιλοσοφία Διοίκησης.
Τον πρότυπο οικισμό.
Την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και την έξυπνη πόλη.
Το κυκλοφοριακό, τη στάθμευση και την οδική ασφάλεια.
Τις σύγχρονες μορφές μαζικής συγκοινωνίας με ποιοτικές μετακινήσεις.
Την ανάπτυξη νέων τουριστικών υποδομών. 
Την ενοποίηση κοινόχρηστων χώρων σε μια διαδρομή φωτός και πολιτισμού.
Η ανάδειξη άγνωστων ιστορικών και πολιτιστικών μνημείων.
Η Μεσαιωνική πόλη.
Η ενέργεια και η εξοικονόμησή της.
Η υδροδότηση και το αποχετευτικό της πόλης και των χωριών.
Η διαχείριση των απορριμμάτων  και των αποβλήτων.
Η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας.

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ
1. Έξυπνη πόλη
Σχεδιάζουμε την Έξυπνη πόλη με στόχο την ασφαλέστερη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
Επεξεργαζόμαστε εφαρμογές στην υπηρεσία της καθημερινότητας όπως:
ψηφιακές δημοτικές υπηρεσίες
έξυπνη στάθμευση,
έξυπνη διαχείριση κυκλοφορίας,
έξυπνος φωτισμός,
αποκομιδή και διαχείριση απορριμμάτων,
παρακολούθηση περιβαλλοντικών συνθηκών,
ενημέρωση για διαδρομές πλήρους προσβασιμότητας για ΑΜΕΑ, ασύρματο δίκτυο σε σημεία ενδιαφέροντος.

2. Πρότυπος οικισμός
Προχωράμε στη θεσμοθέτηση πρότυπων οικιστικών συνόλων με σεβασμό και ανάδειξη της πολεοδομικής ταυτότητα στις 7 μεγάλες γειτονιές της πόλης (Μαράσια), καθώς και στα  43 χωριά του νησιού μας.
Με σύγχρονες προδιαγραφές ανά ενότητα με σημεία αναφοράς, χώρους ποιοτικού πρασίνου, άθλησης και πολιτισμού, σημεία ελεύθερης πρόσβασης WIFI, δημοτικά ιατρεία και λέσχες φιλίας.

3. Νέα φιλοσοφία διοίκησης
Θέλουμε να δώσουμε ουσιαστικό ρόλο με την διαρκή ηλεκτρονική ψήφο στους συνδημότες μας. Όχι μόνον κάθε 4 χρόνια, αλλά κάθε φορά που θα αποφασίζουμε για σημαντικά έργα.
Θα ενισχύσουμε τον συμμετοχικό σχεδιασμό, θα υιοθετήσουμε την αξιολόγηση των έργων μας και θα εφαρμόσουμε το συμμετοχικό προϋπολογισμό.

4. Ολοκλήρωση του νέου ΓΠΣ (Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο)
Οποιαδήποτε  πολεοδομική παρέμβαση μεγάλης κλίμακας οφείλει να συμπεριλαμβάνει κρίσιμες παραμέτρους με σαφείς διατάξεις χρήσεων γης, ρυθμίσεις μετακινήσεων και περιβαλλοντικές παρεμβάσεις.
Μόνο με το ΓΠΣ εξασφαλίζουμε μακροπρόθεσμη, ποιοτική και ουσιαστική επέμβαση στην λειτουργία, εικόνα και τη ζωή του τόπου.

5. Ασφάλεια στην καθημερινότητα μας.
Ο Δήμος σε ρόλο συντονιστή για την Ασφάλεια των πολιτών, με τη συνεργασία Δημοτικής και Ελληνικής Αστυνομίας με τη δημιουργία ενιαίου συντονιστικού κέντρου.
Διαρκείς ελέγχους για την εφαρμογή της νομοθεσίας σε όλους τους τομείς( κ.ο.κ, τήρηση κανόνων λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος).κ.α.
Επίσης αποκατάσταση του φωτισμού, επανασχεδιασμός των πεζοδρομίων, επαρκή φύλαξη των κοινόχρηστων χώρων και  προσβάσιμη πόλη  από όλους.
Δημιουργία κέντρου διαχείρισης κυκλοφορίας και θεσμοθέτηση φορέα σχεδιασμού των κυκλοφοριακών θεμάτων.
Τέλος νέα προσέγγιση για την ελεγχόμενη στάθμευση με στόχο την αποτροπή του αυτοκινήτου στο κέντρο της πόλης.

6.Διαδρομή πολιτισμού και φωτός
Στόχος  η ενοποίηση σε μια διαδρομή πολιτισμού και φωτός με την ανάπτυξη χώρων αναψυχής, περιπάτου, διαβάσματος και κυρίως διδασκαλίας, μέσα στο ίδιο το περιβάλλον  όπου συγκρούστηκαν αλλά και συνέπραξαν διαφορετικοί πολιτισμοί για χιλιάδες χρόνια, παράγοντας πολιτισμικά στοιχεία παγκόσμιου ενδιαφέροντος, και όχι μακριά από την ίδια την σύγχρονη πόλη και την καθημερινότητα της αλλά μέσα σε αυτήν.
Η ζώνη αυτή σήμερα περιλαμβάνει,
το παλιό νοσοκομείο , τη Ροδιακή έπαυλη, το Θέρμαι, τη σχολή τουριστικών επαγγελμάτων , το γηροκομείο, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Ο χώρος αυτός μπορεί να αποτελέσει το νέο σημείο αναφοράς και έκφρασης της σύγχρονης δυναμικής της πόλης

7. Κυκλοφοριακό- Στάθμευση
Θα διαμορφωθεί ένα πλάνο προτεραιοτήτων σε βάθος χρόνου, που να προσδιορίζει τις ενέργειες για την αναδιαμόρφωση της κυκλοφορίας και στάθμευσης στο σύνολο του νησιού και ιδιαίτερα της πόλης.
Ξεκινώντας από τα βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα έργα, τα οποία δεν θα λύσουν τα προβλήματα αλλά θα τα ανακουφίζουν και καταλήγοντας στα μακροπρόθεσμου χαρακτήρα έργα, ορισμένα από τα οποία θα απαιτηθούν πολλά χρόνια για να ολοκληρωθούν.
Η συνολική πεζοδρόμηση του ιστορικού κέντρου πρέπει να είναι ο τελικός στόχος, με ένα εσωτερικό δίκτυο, ποδηλατοδρόμων, πεζόδρομων και μέσων μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς (τραμ).
Περιμετρικά της πόλης  δημιουργία σταθμών οχημάτων, δηλαδή, συγκροτημάτων υπόγειων ή υπέργειων, που εκτός από την στάθμευση  θα εξυπηρετούνται  πεζοί και οχήματα ενώ ταυτόχρονα θα είναι οι αφετηρίες των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Τέλος θα αναπτύξουμε λύσεις όχι μόνο για τους τρόπους κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων, αλλά και για τους τρόπους αναβάθμισης της πόλης μας, αλλάζοντας συγχρόνως την οδηγική και περιβαλλοντική μας παιδεία.

8. Αθλητισμός
Ο αθλητισμός αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του πολιτισμού μας και τα αθλητικά σωματεία της σύγχρονης Ρόδου αποτελούν απόδειξη αυτού.
Τα αθλητικά σωματεία είναι ένα ζωντανό κομμάτι της ιστορίας μας  με πλούσια εθνική, κοινωνική , πολιτιστική και αθλητική δράση.
Αυτήν την ιδιαίτερα σημαντική δράση, θα την στηρίξουμε και θα την αναδείξουμε  έξω από τα σύνορα του νησιού μας.
Επίσης θα επιδιώξουμε  πρόσβαση στον αθλητισμό από κάθε γωνιά του νησιού,  με την ισόρροπη δημιουργία νέων και τη βελτίωση των υφιστάμενων αθλητικών υποδομών.

9. Αξιοποίηση του Αρχιτεκτονικού πλούτου
Θα δοθούν κίνητρα για την αξιοποίηση αξιόλογων εγκαταλελειμμένων κτιρίων σε κάθε γειτονιά και σε κάθε σημείο του νησιού.
Ιδιαίτερα των βιομηχανικών κτιρίων του ανατολικού μετώπου της πόλης, που σηματοδοτούν και την βιομηχανική κληρονομιάς μας.

10. Τουρισμός- Πολιτισμός
Έλεγχος για την ιδανική φέρουσα ικανότητα του νησιού μας.
Προστασία, ανάδειξη και προβολή του φυσικού μας κάλους.
Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Ανάδειξη της ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς.
Αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος  βασισμένο στην ποιότητα. 
Βελτίωση τεχνικών υποδομών.
Αναβάθμιση  μαρίνων και λιμανιού μας. 
Αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών με την αξιοποίηση τεχνολογιών.
Προβολή της Ρόδου στη διεθνή αγορά.

11. Μεσαιωνική Πόλη
Δημιουργία «φίλτρου μετάβασης εντός των τειχών»
Λειτουργική και αισθητική ενοποίηση με την νέα πόλη.
Δημιουργία ενός συντονιστικού φορέα υπεύθυνου για την σύνταξη ή τροποποίηση  των  κανονισμών λειτουργίας της.
Διαρκής έλεγχος για τη πιστή εφαρμογής τους.
Έλεγχος κίνησης οχημάτων,
Πιλοτική εφαρμογή ηλεκτροκίνησης,
Δημιουργία  υποδομών τόσο για το Πανεπιστήμιο Αιγαίου όσο και για νέες Πανεπιστημιακές σχολές,
Αισθητική ανάδειξη μνημείου με σύγχρονες εφαρμογές φωτισμού,
Εξεύρεση νέων πόρων μέσω αναπτυξιακών προγραμμάτων, για τη συντήρηση κτηρίων εκτός από αυτά που ανήκουν στο ΤΑΠΑ αλλά και ιδιωτών που χρήζουν άμεσης συντήρησης και ανάδειξης.
Στόχος μας η δημιουργία προϋποθέσεων για την πρόκληση αρχιτεκτονικών διαλόγων, ώστε οι Αρχιτεκτονικές, πολεοδομικές και λειτουργικές επεμβάσεις, να είναι πράξεις καινοτόμες, αναδεικνύοντας διεθνώς το μνημείο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μην αφήσουμε να χαθεί αυτή η ευκαιρία…

Βιογραφικό